Barnvakts premiär

Finaste!


Jag har haft en underbart fin dag i Uppsala trots gråväder och regn. På fm tog vi bilen och storhandlade på ICA Maxi sen for vi hem igen för det var matdags för Tuva. Sen fick jag det stora förtroendet att få gå på långpromenad med lilla prinsessan och så skulle Sanna passa på att sova en stund. Men jag hade föreställt mig att på den första promenaden så skulle solen lysa från en blå himmel men så var det inte alls men det spelade faktiskt inte någon roll för det var så mysigt att gå där i hällregnet och blåsten med lilla hunden och Tuva väl inbäddad i vagnen. Det är en stor lycka att få vara mormor och veta att det väntar så många roliga stunder tillsammans. 



Världens sötaste





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0