Uppsala tur och retur



Nu har Tuva fått sin klänning men jag valde fel tillfälle att prova den tror jag för så värst glad blev hon inte :-) 


Men lite senare så fick jag gosa lite med på skötbordet och äntligen få se hennes  fina ögon och små smilgroparna.




Nu är jag på väg hem för att äta en snabb middag innan. Marie och jag ska iväg och titta på en lägenhet hon kanske ska hyra i andra hand ett år. 

Igår var Cecilia och jag iväg till Grafikens hus i Mariefred och då gick vi runt och tittade lite på den lilla staden. 
Det var en kul och inspirerande dag. På vägen hen så stannade vi till på Lindevägen i huset vi ska bo i när de renoverar våra lägenheter hemma. Det såg fint ut, det blir säkert bra att bo där ett halvår. 


Ja nu så är helgen snart slut och en ny arbetsvecka börjar i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0