Födelsedagen

Jaha så har det gått ett år sen den fantastiska 50 årsdagen då jag blev så hyllad och firad av mina fantastiska familj, släkt samt mina fina vänner. 
Årets födelsedag valde jag att fira med min kära mamma och sen åkte Uffe, Pär  och jag till Uppsala för att äta tårta tillsammans med Sanna, Claes och mitt ljuvliga barnbarn Tuva. Marie har tyvärr en rejäl förkylning så hon fick vara hemma och vila. Dagens överraskning var när de ringde från blomaffären och sa att någon hade skickat blommor till mig. Oj tänkte jag vad snällt av svärmor att skicka blommor men när jag packade upp blombuketten och läste på kortet så visade det dig att blommorna kom från min chef. Jag blev mycket förvånad och glad. Min familj och vänner har ringt och skickat sms hela dagen det är roligt att bli ihågkommen när man fyller år. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0