Sol, sol, sol

Min planering för trädgårdsarbete blev inte av något nytt dammbygge eller flytt av växter är inte att tänka på när sommaren bjuder på 30 grader varmt en vecka. Så det har blivit en del stillasittande pyssel i stället. Nya skyltar här och där. En dag med symaskinen och en gammal fläckig duk blev en hel hög med små lavendel doft påsar, en ny klänning till mig och de sistakuddfodralen. Nu är det 14 kuddar i soffan ( svärmor räknade). 


I motsats till mig finns de de som tar det lugnt.......


I bland iallafall. Uffe har gjort ett jättefint bakbordet till mig idag, så nu vill jag sätta i gång och baka bullar. Men det får bli en annan dag när det är lite svalare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0