Tredje semesterveckan

 Nu lämnar vi Stockholm för att åka till Småland och hälsa på Cecilia ett par dagar. Det ska bli så roligt att få se hur det ser ut där. På onsdag ska vi göra en utflykt till Mandelmans trädgård på Österlen det  ser jag verkligen fram emot. Cecilia har säkert en hel del sevärdheter som hon vill visa oss. Ett snabbt besök på ur Ikea blir det nog också. Men annars har jag nog bara tänkt att vi ska ha det lugnt och skönt och umgås och ha trevligt med Cecilia. 
I går var jag hos en mamma en stund och vi pratade om  vad vi kan göra på hennes födelsedag om lördag, en tur till Waxholm eller tårtkalas hemma hos oss på lindevägen. Vi får väl se vad det blir. 
Det har varit en fantastiskt sommarväder den senaste veckan, varmt och soligt. Skönt!  I torsdags var Uffe och jag till Valbo och köpte en ny tv så nu kan man se resultaten på fotbollsmatcherna. Nu känns det väldigt fint och modernt i vårt lilla vardagsrum med den nya soffan och teven. Men det bästa med besöket var min nya lilla leksak som jag nu sitter och skriver på, en iPad. När jag gick ut från affären så kände jag mig sådär barnsligt glad som jag gjorde när jag var liten och man hade fått det man hade önskat sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0