27 år.....

Trodde aldrig jag skulle glömma.... den här dagen. Jag har alltid varit den som velat göra något. Den har varit viktig att uppmärksamma då det i dagens samhälle inte är så självklart att år läggs på år. Dagen tillbringades i Uppsala tillsammans med Sanna och Pär och vi lagade sex pajer till Pärs studentbuffe. Uffe var hemma och byggde hyllor till sina LP skivor och städade vårt lilla hus. När Sanna ringde Uffe på och sa att jag inte skulle hinna hem till middagen så svarade han - jaha då får jag äta bröllopsmiddag själv då. Ridå! I år var det jag som köpte blommor och en tårta som vi åt när jag väl kom hem. Sen hade vi det lite mysigt på lördagen i stället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0