Lite trött...

Efter att ha jobbat tredagars vecka, två veckor efter varann så blev det här en låång vecka. Det är mycket på jobbet nu innan semestern och nästa vecka kan nog bli tuff med två kollegor på semester och en ny brukare som börjar på måndag. Men då jobbar jag bara fyra dagar för nästa fredag är det midsommarafton som firas på landet som vanligt. Något att se fram emot. 
Med jobb på dagarna, rensa skåp och packa på kvällarna så det är inte så underligt att jag är lite trött. I kväll har jag tagit ett fotbad och ett litet glas vitt till och kopplat av lite i allafall. I morgon blir det sol säger de på vädret och det är vi glada för när det är bröllop för Jonny och Anna. Jag var och handlade två fina stora badlakan till dem i present, efter jobbet. Inte så fantasifullt kanske men det var inte så lätt och handdukar behöver man ju alltid och bättre än något föremål dom står och samlar damm i något skåp. Som våra oanvända grillbestick som jag hittade längst upp i ett av köksskåp. Nu får de följa med till landet för där grillar vi ibland. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0