Väldigt många bröllop

Det var en väldigt speciell dag igår på Skansen för det var dags för dropinbröllop för femte året. Jag är så glad över att jag fick närvara när Jonny och Anna gifte sig, det var en mycket fin, rörande och rolig vigsel. 


Efteråt skålade vi i champagne och åt chokladdoppade jordgubbar och havreflarn som Annas föräldrar hade gjort i ordning. Det var mysigt och trevligt. Sen for de nygifta till stan för att fira med sina kompisar på Anchor bar. Sanna, Tuva, Marie och jag gick och åt sushi innan vi for hem till bagis där gjorde sig Marie i ordning för att åka iväg och fira med Jonny och Anna. Men jag stuvade in barnvagn, hundbur, Sanna, Tuva och Ida i bilen och for till Uppsala. Där lastades Sanna och Tuva ur och Ida och jag åkte vidare till landet. 
Det var så skönt att vakna där i morse efter att ha sovit gott hela natten ( jag var lite trött när jag kom fram). Idag har jag städat lite så att det ska vara fint till midsommar och vattnat alla mina blommor och grönsaker och vilat i hängmattan. En skön och avkopplande dag. Åter i stan igen så skrev jag en lista på vad som ska göras innan vi flyttar, det är bra att ha det nedskrivet då behöver jag inte oroa mig gör att glömma något. Nu är det sovdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0