Soligt och fint

Jag vaknade tidigt i morse klockan halvsju, låg och drog mig en stund innan jag gick upp och gjorde frukost. Satte mig med den i hammocken och läste ut Kristina Appelqvist senaste bok som var riktigt bra. 
Efter att ha tagit en dusch i vårt fina badrum, som jag fortfarande blir så lycklig av att gå in i, så tog jag bilen till Vinnersjö för att köpa tomatplantor. Det blev några blommor också men inte så många som förra helgen. På vägen hem stannade jag till i Gysinge och fikade. Det är så vackert där med Dalälvens forsar. 


Det har varit så varmt i helgen  som tur är har jag sommarkläder på landet det hade varit lite svettigt att åka hem i svarta jeans, nu blev det en blommig klänning. En stor skillnad mot förra helgen då det bara var några grader varmt och jag gick med fleecetröja på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0