Vårvindar friska









Det var mysigt att äntligen få komma till vår lilla stuga och skönt och avkopplande. Jag har städat bort spindelväven och vinterdammet och Uffe har krattat och gjort fint ute. Jag började kratta men det fick jag sluta pga av vårallergi.  Himla tur att Uffe inte har samma problem. 
När vi kom hem till stan började vi packa lite, på onsdag går flyttbussen till Bagis. Det ska bli skönt att komma tillbaka men jag tycker det är lite jobbigt innan allt är upppackat och vi har kommit i ordning. Det är en tid av uppbrott och avslut just nu. Mycket tankar som snurrar i huvudet. Det är bara några veckor kvar att jobba på Sickla och även om jag vill gå vidare så är det ändå tufft att skiljas från de fina människorna jag har lärt känna där. Men det ska bli roligt att komma tillbaka till Byälvsgården igen. Jag har fått så många positiva reaktioner från mina jobbarkompisar och jag känner mig så välkommen tillbaka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0