Reafynd

Jag är så himla glad..... Det är fredagkväll och en lugn och skön helg väntar och jag har hittat en billig jättefin vinterjacka på rean. En blå som passar fint till min virkade mössa och vantar. Efter att ha köpt jackan så gick in på Åhléns och där hittade jag ett par snygga boots för 120 spänn. Perfekt för mina vinterstövlar är sönder så när det är slaskigt ute blir jag blöt om fötterna. Nu sitter jag och myser i soffan med ett glas rött och en liten skål med krispiga ostbågar och läser en bra bok. Det gäller att ta vara på livets goda stunder! Särskilt efter en jobbig arbetsvecka. 
I morgon kväll ska Uffe och jag gå på Stadsteatern och se vden med Helena Bergström. Min födelsedagspresent från Uffe och Pär. Det ser jag fram emot. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0