Trettondagen

Så skönt med en ledig dag mitt i veckan och inget inplanerat. Ingen tvättstuga eller städning bara hemmamys. Jag haft tid att läsa en bok, virkat en halv vante och på em gjorde jag lite smycken. 

I söndags var Marie här och lagade mat till sig hon fick ihop 20 stycken matlådor som hon kan ta fram och värma när hon kommer hem från jobbet. 


I morgon börjar Sanna jobba igen..... Jag förstår inte att det redan har gått nästan ett år. På lördag ska vi fira Tuvas ettårsdag hon fyller  ju egentligen på onsdagen veckan därpå men jobbar ju alla och på detta vis får hon ju fira tre gånger. På lördagen med släkten, söndagen med kompisar och så på födelsedagen då. 


Ja nu är julen slut, till helgen får den väl dansa ut för denna gång. Nu får man vänta till påsken då blir det några dagar ledigt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0