Tredje dagen

Nu har jag fått rå om den lilla Uppsalafamiljen, de kom igår och hade fixat middag tills jag kom med min fullpackade bil


. Ett härligt välkomnade och en fin start på semestern. Vi har placerat ut Tuvas fina sandlåda och Sanna och Claes har silat sand och börjat fylla lådan och Tuva har fått inviga den. 


På em övningkörde Claes hem till Uppsala 
där vi lämnade av Claes, Tuva och Ida. Sanna följde med mig och handlade en ny dammsugare på rea till landet och ett stort parasoll. Sanna köpte en pool till Tuva som hon provade på balkongen när vi kom tillbaka. Himla skönt att Sanna var var med och lotsade mig runt bland de olika butikerna i Boländerna. 
I morgon ska jag städa med min nya röda dammsugare. Tänk att det kan kännas kul att få städa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0