Författar event på Oscars

Nu är det snart dags att flytta tillbaka till bagis igen den 13 april får vi hämta nycklarna. Det blir spännande att få det som är nytt och fixat i lägenheten.


Igår var jag och hälsade på i stugan en stund, pratade lite med grannarna och åkte sen vidare till Uppsala och hängde lite med Tuva och hennes föräldrar. Jag skjutsade Sanna till Ikea med en liten omväg till Knivsta för vi babblade så mycket att vi missade avfarten på motorvägen. Sanna köpte en byrå till Claes som de skruvade ihop medans jag försökte roa Tuva efter bästa förmåga. 


Ikväll har jag varit med Malin på författarevent det är alltid kul att höra författarna berätta om sina böcker. En kul överraskning var att Kia var där också. Hon hade bokat utan att säga något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0