Släktträff på lördagen

I fredags fick jag äntligen åka och möta Marie på Arlanda, det känns bra att ha henne hemma igen. Men hon hade nog gärna stannat kvar ett tag till. Hon har haft en fantastiskt resa och hon är så nöjd. Med sig hem hade hon köpt tyger som jag hade bett henne göra och så hade hon plockat frukt i familjen trädgård och tagit med till oss för att vi skulle få smaka, jättestora passionsfrukter och kaktus frukt det smakade mycket gott.

Igår var vi hemma hos mamma och fikade. Så mamma fick träffa Tuva och få se henne gå. Marie visade bilder och berättade hur hon har haft det i Peru. 




Idag har jag kört hem Marie och hennes väskor och flyttat tillbaka Pär och hans grejor, så nu är det som det ska vara igen. 
Jag hade tänkt ta en långpromenad med Ida på em men det den kraftiga blåsten gjorde att det blev en kort sväng. Det var verkligen inte skönt ute. Jag sydde en lite väska med korthållare och portmonnä till Tuva istället. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0