Kör workshops

Har just kommit hem efter en fantastisk rolig och inspirerande kväll med Romeo och Julia kören. Här övar vi. Efteråt bjöd de oss på en föreställning,  ja det var verkligen en upplevelse att se och höra. 



Romeo & Julia Kören har workshops med Teaterkören. 



När jag kom hem mötte jag grannen i källaren som bor väggivägg med oss, han är lika mycket blomnörd som jag vi byter blomskott med varandra och det gör vi genom att lägga dem i en lite plastpåse med vatten i och så slänger vi över den till den andres balkong.  Jag hade langat över några pelargonskott igår och idag hade han kastat över några olika sorter till mig. I somras stod vi ofta på balkongerna och pratade blommor. Det här kom i kvällens påse 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0