Septemberhelg

Fredagkväll med middag från Thaitanten och ett glas gott rödvin till, en skön avslutning på dagen och så har jag  äntligen  börjat på att måla Pärs hjärtetavla. När jag var ner till byn för att handla middag, så var jag på ICA och blev inspirerad av Anne-Marie som jobbar där och stickar massor av sockor på sin fritid så nu har jag köpt ett jättemjukt fint garn och stickor och ska sätta igång att sticka ett par små sockor till Tuva. 





Det är så skönt att vara här på landet. Ida och jag har det så bra. I morgon kommer Sanna då ska vi plocka svamp och måla lekstugan en gång till och på söndag ska vi gå på marknaden vid Ulva kvarn som vi brukar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0