Tredje april

Ett trist virus med lite feber och huvudvärk gjorde att min helg på landet blev rätt stillsam. Idag kändes det lite bättre. Så jag tog en tur i min trädgård och tittade på allt som behöver göras, fixas och förbättras. Jag tog lite bilder och skrev ner mina idéer och planer för våren och sommaren. Jag funderar på att fixa till en fin uteplats med en ny grill på baksidan av huset. Det är så vackert där på försommaren med alla prästkragarna men sen blir det bara en massa högt gräs. Jag får väl se hur det blir och vad som hinns med, jag har ju alltid höga ambitioner och visioner på våren. Halva nöjet med en trädgård är ju just detta att tänka och planera på hur det kan bli. Tidigt på våren så ser det mesta så grått och skräpigt ut innan vårblommor, vårlökar, träd och buskar börjar grönska. Det är roligt att tänka på hur fint och härligt det blir sen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0