Cool tjej


En mysig dag tillsammans med Sanna, i Uppsala det har störtregnet och åskat men det har inte gjort något, utan tvärtom det har varit en perfekt dag för att gå i affärer och så bjöd Sanna på lunch. Vi har bl.a. varit på Ikea, Hemtex och Blomsterlandet. 
Jag handlade vattenkanna och trädgårds handskar till Tuva och Sanna köpte blommor till sin balkong som vi hjälptes åt att plantera när vi kom hem till dem. Jag lagade linssoppa till middag och så lekte vi lite Tuva och jag innan jag åkte till landet igen och Uffe som hade hållt på och fixat med avloppet hela dagen det hade blivit stopp i avloppsbrunnen. Ett riktigt skitgöra! Men nu hoppas vi att det ska funka. I morgon ska vi åka till Valhalla och se Malena Ernman och Sara dawn Finder uppträda och så ska vi övernatta på Klockargården det ska bli så roligt. Det är min julklapp från Uffe.
  Ida får övernatta hos sin kompis Isak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0