Nu är det slut fruset

Torsdagkväll.... Klockan är halvtio och jag tänker att det är dags att gå och lägga sig snart, männen här hemma har redan gått och lagt sig det blir så när man går vid fem på morgnarna. Jag känner mig nöjd med den här dagen och vad som har blivit gjort. 
På väg hem från jobbet så hämtade mitt bokpaket som jag beställde häromkvällen. Jag skulle beställa en vegetarisk kokbok men det var så billiga rea böcker så  det blev tio böcker till. Lite läsfest!

Efter att ha en ätit lite middag som Pär hade lagat så tog jag bilen och åkte till Sickla en sväng. Där handlade jag en sängvärmare som jag ska ha på landet. Nu är det slutfruset och slutgnällt om att det är så kallt att gå och lägga sig.  Det ska bli så skönt att få krypa ner i em varm säng. 


På jobbet idag så bakade vi de här fina kaneltoscabullarna. De blev väldigt goda! Enligt de som smakade jag vet faktiskt inte för de är inte glutenfria tyvärr. En annan dag ska jag baka lika bullar som jag kan äta. För frestad blir man ju men det är inte värt att ha ont i magen för att ha ätit fel bulle. 

Men nu blir det Natti natti. Zzzzz Zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0