Sommaren väntar nog lite...

Hu vilken kall, regnig och blåsig helg det har varit. Den har inte i inbjudit till att vilja vara ute och jobba i trädgården. Men allt stoppar upp lite och det är ju bra då hinner man vara med och uppleva våren och så regnade det ju bort lite pollen och då blir det lättare att andas.  Så jag har fixat lite inne i stället, städat och flyttat skåp. Jag tömde ur det lilla lavoarskåpet i köket och bytte plats på det och hyllan i badrummet. Det kändes som att det blev bra. Jag har tömt ur det stora skåpet i köket som ska flytta ut i lillstugan. Och sorterat ut porslin och skålar vi inte använder. Sen har jag ställt in det vi ska ha i de nya väggskåpen som Uffe har satt upp. 
Sen konstaterade vi att vi måste köpa några nya kastruller till vår nya spis ingen av de gamla kastruller vi har fungerar. 
Det tänkte vi inte på när vi valde induktionshäll till spisen. 

Här är en bild på det fina lilla rosenmandelträdet som jag fick förra året när jag slutade på Sickla dv. 


I morgon kväll kommer äntligen det nya köksbordet och stolarna som vi har väntat på så länge. Så då blir det lite nytt i köket hemma i stan också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0