28 års kalas

Efter en ganska jobbig arbetsvecka så blev det äntligen fredag och vi åkte inte till landet då Uffe är förkyld och det skulle bli rätt ruggigt. För nu är hösten här med regn och gråväder och ganska kyliga vindar. Igår pysslade jag lite hemma sen var jag till bibblan och lånade lite böcker. En snabb tur till Ikea för att köpa ett lite sidobord och ett stopp hos mamma i Farsta på vägen hem för lite datasupport blev det också. Sen tillbringade jag kvällen i soffan med en bok. Skönt och avkopplande. Idag har vi varit på kalas och firat Sanna som fyller 28 år på torsdag. ( som svärmor sa jag har stora barn) Vi hade en mysig eftermiddag med gott fika. Tuva och jag gick sen på en liten promenad för att rasta Ida. När vi kom tillbaka så hjälptes vi åt med middagen allihop, rårakor med lingon och bacon. Klassisk husmanskost och väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0