Blommor❤️

Åh vilken rolig dag jag det har varit. Idag har jag varit på florist kurs tillsammans med min vän Marita. Lycka för en blomnörd som jag och det var få fantastiskt att träffa likasinnade personer. Först visade lärarna hur man skulle göra och det såg då enkelt ut. Sen fick man samma blom och växtmaterial 

Men då märkte man att det inte alls var så lätt. Men jag är nöjd för jag tycker att jag fick till det ganska bra. Tiden gick då fort, det började kl 10 och höll på till 15 med avbrott för lunch soppa och vilket smakade väldigt gott. 

Den här fantastiska buketten gjorde en av lärarna för att visa hur man binder en 2000 kr bukett i spiralteknik. Så himla vacker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0