Firat i Stallarholmen

Idag har vi varit hos svärmor och firat hennes och Uffes födelsedag. Jag bakade lite på förmiddagen och Sanna köpte med sig tårta.

Efter kakkalaset så gick alla ut i den skönt värmande vårsolen och jag passade på att ta ett varv med dammtrasa och dammsugare i svärmors lägenhet.
Roligt att vi fick ihop det och kunde träffas allihop och Inga-Britt blev så glad och så fick hon lite nya kläder och röda pelargoner i present.
Så pratade vi lite om att vi ska resa till Sörbygden i sommar.
Nu har våren kommit och jag upptäcker nya vårtecken varje dag.

igår var jag iväg till Sune och köpte pelargoner och så tittade vi på en cykel som jag funderar på att köpa. På kvällen bjöd vi våra grannar Kattis och Peter på middag det var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0