Liten shopping tur i Uppsala

Det hade blivit dags att förnya mitt körkort jag tänkte att det blir bra att göra det på Trafikverket i Uppsala när jag har semester. Tur för mig så var Sanna med och hjälpte mig gör det blev en krånglig historia men det bra till sist. Sen passade jag på att handla lite också bl.a. En ny kökspall till mammapå Ikea

På det årliga kaffekalaset hos tant B var vi på tisdagen och åt kakor och annat gott. 


Ett litet fint besök av en igelkott fick vi en tidig morgon. 


Jag har sytt några tights till Tuva och på torsdagen kom Sanna och så sydde hon ett par också. 

På torsdagkvällen åkte vi hem till stan för Uffe och Marie skulle på Håkan Hellström konsert i Örebro på fredagen och jag åkte till mamma och hjälpte henne att fixa på hennes balkong och skruva ihop kökspallen. På kvällen bjöd jag Pär på middag på Barnvagnsfabriken och sen hade vi en mysig filmkväll hemma i soffan. Mysigt!

På lördagen tvättade, packade och handlade jag inför söndagens resa till Sörbygden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0