I Malmö med syrran

Åh tänk att vi kom iväg, jag vågade inte tro på det föränns vi satt på tåget syrran och jag. Vi hade en mysig resa neråt landet och vi pratade lite med en medpassagerare    Han arbetade på KTH och pendlade mellan Stockholm och Malmö. Han var snäll och förklarade hur vi skulle gå för att komma till vårt hotell när vi kom fram till Malmö 

Efter en natts sömn när jag lyssnade på min stackars systers hostande och hon på mitt snarkande så åt vi en god hotell frukost och begav oss sen ut på stan. För att titta på Malmö garden show. 

Vi hade en jättefin dag med mycket fint att titta på och köpa. Som syrran sa så var det nog tur att vi skulle åka tåg hem så vi kunde inte handla så mycket för då hade vi fått leva på gröt och blodpudding resten av månaden. Men lite växter och några vackra glasklot fick följa med ändå. 

Väl hemma i stan igen mötte Jan oss på centralen och jag fick  skjuts hem till bagis igen. 
En mycket rolig resa, kort men intensiv och väldigt roligt att få göra den med syrran. 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0