Det börjar våras

Veckorna trillar på så fort... jag hinner inte skriva om det som händer när det händer så det får bli en liten resumé. I fredags hade jag en semesterdag då var jag och hälsade på min nya arbetsplats Hökens dagliga verksamhet i Hökarängen där jag ska börja jobba i slutet av maj. Det var jätteroligt och jag blev så väl mottagen. Jag hade lite pirr i mag när jag var på väg dit men jag kände mig så välkommen. 


Sen åkte jag och hämtade Marie i Tyresö och så åkte vi till Ulriksdals slottträdgård där vi njöt av den fantastiska vegetariska buffén. Sen gick vi runt och tittade på alla vackra blommor i växthusen och plockade några fina tulpaner på självplockningen. 

Lördag em ringde Marie och förslog att vi skulle kolla på melon tillsammans. Javisst det blir kul. Så de kom och vi lagade middag i hop och åt taco middag. Sen var det dags att avlyssna alla bidragen. Alla var i te så nöjda med det vinnande bidraget. Men vi hade en väldigt mysig kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0