Fredagkväll och soffläge

Igår gick jag hem från jobbet och tänkte att ju håller jag på att bli sjuk huvudvärk och trött. Jag skulle ha mött Marita på kvällen och tittat på när hon jobbar med keramik och fått prova på lite själv också men nä, jag bäddade ner mig i soffan med filt och film och lade mig tidigt. Så i morse vaknade jag och var som vanligt igen. Skönt! 

Idag har vi gjort semlor på jobbet, fina och jättegoda!


I morgon ska vi hem till Marie och Gabriel och tvätta våra mattor i deras tvättstuga. Ska bli härligt med rena trasmattor. Sen bjuder de oss på middag. Det ska bli kul att träffas och se hur de har det Marie har fixat lite hemma nya gardiner och soffkuddar. Vi har ju inte varit där sen julafton så det är verkligen dags. 

Det är härligt med fredagkväll och en väntande helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0