Nu är det slut med Attendo




I förra veckan när jag var och tränade på onsdagkvällen så såg jag den här reklam affischen för Friskis och Svettis ganska passande tyckte jag för på torsdagen så gick jag in till min chef och sa upp mig

Om tre månader börjar jag jobba åt Stockholms stad igen. Nu har jag gjort slut med Attendo. Jag vill inte arbeta åt en arbetsgivare som anser sig sig ha rätten (vilket de i och för sig har enligt lag) att kunna flytta sin personal på ganska lösa grunder till en annan verksamhet inom två veckor. Det är inte ok!! När allt detta hände blev jag så arg och frustrerad så jag skickade iväg en jobbansökan till en annan daglig verksamhet och blev kallad till intervju. Till mina stora glädje och faktiskt lite förvånad för jag trodde inte att jag hade så stor chans att få jobbet på fredag ska jag gå dit och hälsa på det ska bli spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0