Bara en vecka kvar..,

I tisdags jobbade jag sista dagen på bakoteket. Det kändes tråkigt att säga hejdå till tjejerna där. De gav mig avskedspresenter och jag hade köpt bakböcker till dem. Lite oväntat fick jag en jättefin blombukett från personalen på stadsdelsförvaltningen. 


Nu jobbar jag sista veckan på Byälvsgården och på fredagen har mina kollegor planerat en avslutningsfest det blir kul. 


Idag kom Sanna till landet och hade med sig sin svägerska Lena och hennes mamma och Tuva och hennes kusin Matilde. Jag bjöd på pannkakor med sylt och grädde. Som vi åt innan vi åkte till Vinnersjö och köpte blommor. 

Tuva hoppade upp på den fullastade vagnen med jord och blommor och fick åka med till bilen och fick då hålla i min hemvävda trasmatta som jag köpte där. Den blev jättefin på köksgolvet i stugan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0