Fin dag med mina tjejer

Tågstrul när vi skulle åka till Nynäshamn på fredagkvällen först på Uppsala tåget och sen på pendeltåget det tog tre timmar för Sanna att åka till Nynäshamn men på pendeln hade vi sällskap i allafall men vi var ganska trötta och hungriga när vi äntligen kom fram och då hade Marie middagen klar. Det var underbart att få slå sig ner och äta. 

på lördagen fick Sanna utnyttja sin födelsedags present. En dag på Nynäshamns havsbad. 

Vi började dagen med en lång härlig hotellfrukost. Sen badade vi i bubbelpool och i den uppvärmda bassängen utomhus. Sanna fick massage och sen låg vi och vilade i de sköna vilstolarna och hade det bra. Efter att vi var ordentligt rena och mjuka i skinnet så gick vi hem till Marie och åt en sen lunch och så hjälpte vi henne och packa upp lite lådor och bära upp grejor pvinMarie vägrar att sätta sin fot. 

Sen tog Sanna och jag tåget till stan,  Sanna skulle äta middag med sin kompis och jag åkte hem till soffan.  Lite trött efter dagen. När jag hade lagt och somnat då ringde Sanna och berättade att det inte gick några tåg till Uppsala så hon kom hem och sov hos oss men på söndagen kunde hon resa hem igen😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0