En ny symaskin kanske

(null)

Jag blev så himla besviken när Sanna skickade bilderna på prinsessans ny sydda tight som har spruckit i sömmarna. 
 
Så idag har jag tillbringat en lång stund framför ipaden och tittat på symaskiner och jämfört fabrikat, priser, fördelar och finesser och jag tror att jag ska köpa den här 
(null)
 En Husqvarna Viking en maskin som nästan syr av sig själv 😀 nja den klipper i allafall av tråden själv. Man berättar för den vad man ska sy och då ställer den in allting som det ska vara. Dyr? Ja inte jämförelsevis men det blir roligare att sy, när det jag har sytt inte går sönder. Dessutom kan jag faktiskt börja sy lite mer avancerade saker när jag har en bra maskin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0