Kafferep..

I morse vaknade jag pigg klockan halvsex, vilket inte känns så nödvändigt när man har semester. Eller kanske just därför, bara för att få känna glädjen över att jag inte behöver gå upp. Hursomhelst, jag gick ändå upp för att gå på toa och såg att det var  mörka regnmoln på himlen. Skönt att sova när det regnar tänkte jag och så la jag mig i sängen igen. 
 
Idag var det dags för den här sommaren fika hos tant B, vi frossade i  allt som hon hade bakat och fick höra om vad dom hänt sen sist.  (null)

Efter att ha höjt blodsockret rejält gick vi hem. Uffe gav sig ut på cykeltur och jag planterade om pelargonerna. Sen grävde jag upp Physalisen i växthuset och planterade ut den. Jag upptäckte nämligen att myrorna gillar det små söta frukterna och de har kommit in massor av myror och där vill jag verkligen inte ha dem.
(null)

(null)
Underbara rosor 💕
I det enkla bor det vackra... är det inte så han säger,  Ernst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0