Sommar, sommar och sol......

28 grader i skuggan klockan  är nio på morgonen ☀️ Idag är det nog bäst att hålla sig skuggan med en bok eller något annat stillsamt. Men det är härligt och det bästa är att jag har semester 😎
Marie, Sanna, Claes och Tuva har varit här några dagar och vi har plockat mera jordgubbar, badat och haft det mysigt. Marie fick jorgubbsfläckar på sina shorts så vi hjälptes åt att sy en liten enkel kjol till hemresan. Det är bra med en liten systuga där man kan gå in och välja något tyg att sy i 😀
Jag funderar på att sätta mig där nu och sy något lätt och luftigt att ha på mig i värmen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är skönt att svalka och göra fötterna fina. 
(null)

Men bada i Ingboviken är allra skönast
(null)

(null)

(null)

(null)

Men skönt att bara vara också
(null)

(null)

(null)
Söt unge i mormors hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0