FredagkvĂ€ll igen😀

Sitter i bilen pĂ„ vĂ€g upp till landet och övar pĂ„ Ted GĂ€rdestad lĂ„tarna vi ska sjunga pĂ„ söndag. Bra att passa pĂ„ nĂ€r man sitter i bilen fast jag tror inte att Uffe tycker det Ă€r lika kul att öva pĂ„ texterna 😀
(null)
Den hÀr veckan har gÄtt sÄ fort..
I mĂ„ndags trĂ€nade jag pĂ„ gymet i Farsta badet det var jĂ€ttefint och frĂ€scht dĂ€r. PĂ„ tisdagkvĂ€llen var jag hos mamma och lekte hĂ„rfrisörska. 
(null)

PĂ„ onsdagen var hela dag verksamheten i Tyresta by det blev en hĂ€rlig, varm och solig dag och alla var sĂ„ nöjda. 
(null)
VÀl hemma igen var det skönt att sÀtta sig pÄ balkongen och vila fötterna
(null)
Men jag tvÀrsommnade ganska trött efter att ha varit ute hela dagen och vaknade av att nÄt killade mig pÄ nÀsan. Det var min Àlskade Uffe som la en gigantisk blombukett i mitt knÀ
(null)
Och pussade pĂ„ mig och sa grattis pĂ„ bröllopsdagen, 31 Ă„r ❀
Sen bjöd han mig pĂ„ middag pĂ„ restaurang Centan i Bagis. 
(null)

IgĂ„r kvĂ€ll hade vi avskedsmiddag för en kollega som hĂ„r i pension och sen var det övning med kören. Men nu Ă€r det fredagkvĂ€ll och det regnar faktiskt nu. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0