Midsommar

På midsommarafton åt vi lunch hos Syrran och Janne. Marie hade gjort en fin sommartårta. 
Sen gick vi ner till dansbanan och Pär hjälpte till att resa midsommar stången. 
(null)

vi köpte lite lotter och kollade på dansen och fick lite midsommar feeling.  (null)

(null)
En liten hälsning från Tuva fick vi också de firade midsommar i Östhammar 
(null)

Sen åkte vi till Tärnsjö Uffe och jag. 
Det har varit en skön och avkopplande helg. Jag har fixat lite med växthuset och pysslat med blommor och bär. 
Idag gjorde jag en paj med mangold, det är härligt att kunna gå ut och plocka av det som växer i trädgården. 

(null)

(null)
Nu är jag snart hemma i Bagis, Uffe körde mig till Östervåla där jag tog bussen till Uppsala och vidare med tåg och T bana hem. Det kändes trist att fara hem, men på fredag då åker jag tillbaka igen och då har jag semester i fyra veckor. 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0