Förkylt igen ☹️

Jag tyckte att det räckte med att vara hemma två veckor från jobbet i februari men nejdå i början av veckan däckade jag igen med feber och förkylning. Så himla tröttsamt! Den enda fördelen har varit att jag har haft tid att fundera vilka färger vi ska ha i köket och sovrummet. Det är ju bra att det är klart för på måndag kommer målarna och sätter igång. Jag har skrivit en lång lista på allt som ska göras innan. Vi kommer verkligen att ha det compact living i nästa vecka, med sängarna och köksbordet i vardagsrummet.  Klart man kan stå ut med lite bök inför tanken på hur fint det kommer att bli. Köket kommer att fortsätta vara blått, jag trivs med det. Vardagsrummet kommer att bli grått och rosa enligt rådande trend.  (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0