Nästan sommar☀️

Oj vilken varm och solig helg. Så himla skönt😎
Igår åkte vi till plantträdgården i Östervåla och handlade till Uffes trädgårdsprojekt, björnbärsbuskar. Några vinbär och hallonbuskar fick följa med hem också och massor av jordsäckar. En låda snickrades ihop och en stor grop grävdes och fylldes med bra jord. Oj oj vad han jobbade och jag tittade på eller vilade i hammocken. Lite trist faktisk jag vill så  gärna hugga i och jobba i trädgården, men men så småningom ska väl ryggen ha vilat färdigt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Lite har jag pysslat med ändå, jag har ritat av hanmocktaket för jag ska sy ett nytt. Sen har jag fixat med de nya madrasserna till soffan så nu är den lite bekvämare att sitta i och även natta över i. 
(null)

(null)

Ja nu är det bara några dagar tills vi är på landet på onsdagkväll åker vi tillbaka och då har nog häggen slagit ut. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0