I bland ska man ha tur

Tisdagmorgon.. promenad med Ida innan jag ska till jobbet kommer tillbaka till porten och upptäcker att jag har tappat mina nycklar!!!
Jag går tillbaka samma väg och letar men nej inga nycklar finns någonstans. Jag går hem igen väcker Pär som ligger och sover. Tur att han var hemma. Ringer jobbet, blir lite sen. ringer Uffe som säger att det inte är någon katastrof, det löser sig. Ringer bostads bolaget som lovar att fixa nya nycklar. Cyklar till jobbet. Försöker fokusera på jobbet. Efter lunch ringer Uffe och säger att någon har hittat mina nycklar och lagt ut en bild på Bagisgruppen fbsida. Åh så glad jag blir. 
Det är en liten Majken som på väg till skolan hittade mina nycklar och hennes pappa tog en bild och lade ut den på fb sidan. Stort tack till dem! Jag köpte presentkort på bio som hon fick som hittelön så hon blev också glad. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0