Roliga och oroliga händelser

(null)

Ibland händer det så mycket... att jag inte hinner skriva. Florist kursen var så kul och jag känner mig säkrare för varje gång, nu har jag fått snits på att binda en bukett. Roligt! Temat denna gång var vitt och det blev snyggt och stilrent. 
(null)

Höstfesten på jobbet blev så lyckad alla var nöjda så det var helt klart värt att jobba från 8 till 21 men lite trött var jag när jag kom hem.  (null)

(null)

Men jag blev helt bestört och arg när jag fick höra det Uffe hade att säga när jag kom hem. Uffe har blivit varslad från jobbet. Efter över 40 år på samma arbetsplats😡😢 men jag hoppas att det ska komma något bra ur detta också. 
Ja på natten sov vi inte något vidare någon av oss, så det var lite motigt att gå upp och inte kändes det bättre när jag skulle ta bilen och åka till jobbet. Punka på bakdäcket 😩
(null)
 Men det fixade Uffe ❤️ 
På lördagen hälsade vi på svärmor, vi fikade och hon tittade i fotoboken hon har fått av oss. 
(null)

På söndagen var jag till min mamma och inspirerad av blomkursen så hade jag köpt lite blommor och gjorde ett litet blomarr åt henne. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0