Hurra för Tuva 5 år

(null)

(null)
Vår älskade lilla prinsessa har fyllt 5 år, i söndags var vi bjudna på kalas och firade henne tillsammans med stora och små gäster. Tårtan hade hon bestämt själv hur den skulle se ut, hon ritade en teckning som Sanna fick baka den efter. 
På fredagen i förra veckan fick jag rå om henne alldeles själv, vi gick på museum och tittade på svenska djur. Sen promenerade vi in till stan, stannade och fikade på Ofandahls konditori, en Mer och ett vaniljhjärta för det berättade jag att det var min favorit när jag var liten så det ville hon ha. Så gick vi vidare och letade efter en leksaksaffär men det hittade vi ingen de ligger tydligen utanför stan numera. Men på Åhléns hade de leksaker som tur vad. Där valde Tuva ett par prinsessdskor och ett trollspö. Nöjd och glad tog vi sen bussen hem till de väntande föräldrarna (null)
Efter lite middag var det dags för mig och Ida att ta tåget hem igen. Mormorslycka❤️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0