Åter till jobbet

Det är med blandade känslor som jag jag ska gå och jobba i morgon. Stockholms Stad har stängt alla dagliga verksamheter pga covid 19. 
Så jag har ingen aning om vad jag ska jobba nu, troligtvis på en gruppbostad. 
Vi ska samlas på jobbet i morgon bitti och då får vi reda på vilken verksamhet vi ska gå till. Det blir ju svårt att hålla distans nu när man ska jobba hemma hos någon. På DV kunde vi ju skicka hem de som verkade sjuka men nu är de ju hemma. Ja ja det är ju som det är, man måste ju jobba. Men lite oroligt känns det faktiskt. 
Påskhelgen har varit väldigt stillsam, men på lördagen mötte vi Pär, Marie och Alex vid Rudan i Handen och hade lite picknick. Det var kul. 
Jag har läst ut några böcker, promenerat med Ida. Sytt några dreglisar till Hugo och klippt till några mössor. Virkat sladdhållare och skapat lite ordning bland alla laddare och headset. 
Städat kylskåpet grundligt samt skurat ugnen. Ja det var den påskhelgen, nästa år hoppas jag innerligen att jag är på landet. 
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0