Mors dag

Har ju alldeles glömt bort att skriva om hur överraskad och uppvaktad jag blev. Jag hade bestämt med Sanna att vi skulle titta förbi en stund på väg hem från landet , men hon hade tänkt något annat, för vid lunchtid kom hela familjen till landet   Jag blev så glad att tårarna kom. Sanna hade  lunch med sig Laxbulgur 😀 så gott. Så hade de med sig deras korgstol som jag tycker är så fin. Så nu bär jag runt den på tomten där jag vill sitta för stunden. 
(null)

(null)

(null)
Det var så underbart att träffa Tuva och Hugo.  Claes satte upp gungan så Hugo fick gunga och Tuva hade roligt i lekstugan. 
Hemma i Bagis väntade Marie och Alex med middag. Pasta med pesto och mozzarella. Så gott😀. 
De hade dukat ute på gården. Det var så mysigt.
(null)


Och senare på kvällen pratade jag med Pär. Jag är alltid glad för mina barn men just den här dagen blev de extra viktiga då saknade efter min mamma var stor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0