Vårvärme ☀️

Lika förvånade och härligt varje år. 
Jag går ut på morgonen i stövlar, fleecetröja och vinterjacka och börjar fixa i trädgården. Konstaterar att jackan behövs inte och efter en  stunds grävande i rabatten så åker även tröjan av. Så skönt att känna att solen värmer. Vi har haft en fantastisk helg på landet. Uffe har förberett sin sommarslänt med att rensa och lägga på jord. Sen ska det bli ängsblommor där. Jag har gjort i ordning växthusterassen. Tagit bort alla plattor och rensat. Rensat ogräs i lådorna. Så glad att få komma till landet igen. På lördagkvällen satt jag på den nyfixade terassen och njöt i kvällssolen medans Uffe lagade middag. ❤️ (null)

Idag har jag gjort Ida vårfin duschat och borstat bort lite av vinterpälsen. Nu ska hon få vara i Hemfosa några dagar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt för henne🤠🤠

2021-04-18 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0