Våraning...

Ibland så veckorna så fort och jag gömmer bort att skriva. Sist jag skrev var det vinter, kallt och mycket snö. En avde dagarna var Marie och jag till Uppsala och jag gladdes över att se att mina flickors leklust i snöhögen. 
(null)

 Men lagom till sportlovet börjar så har allt töat bort. Snödroppar i rabatter och krokusarna har tittat upp med små gröna skott. 11 grader varmt var det när Pär, Ida ochjag gick en promenad i Vega idag. Så härligt att gå där med solen i ansiktet sen fikade vi utanför kondiset. Mysigt att vara lite på tumanhand med Pär. Inspirerad av vårsolen handlade jag lite nya blommor. 
(null)

(null)

Hortensian köpte jag för att det var var en av Svärmors favoritblommor. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0