Första advent

Julen är på gång.... pepparkaksbak Uppsala i går och adventsfix. Gardiner och stjärnor upp nja det var mest Sanna, jag ägnade mig åt barnen och pepparkakorna. Det var en så mysig dag och så härligt att få rå om barnbarnen. 
(null)

(null)

(null)
Idag har Pär och jag varit i Hemfosa och firat  Emil som har fyllt 17  år. Vart tog de åren vägen.? Han visade vad han hade fått av sin flickvän Emma som bor i Linköping, så de ses inte så ofta men de  hade träffats i stan igår. 
Pär hjälpte Emil att montera en hårddisk som han fick av oss i födelsedagspresent nu är det inte Lego längre som står på önskelistan. Han hade gjort det så mysigt i sitt rum med röda ljusslingor och tre dataskärmar en riktigt liten spelhåla. 
Nu ska jag fixa adventsfint härhemma också medans kycklingen blir färdig i ugnen. 
Marie och Alex har hämtat julstämning från Göteborg på Lisebergs julmarknad där Uffe och  jag var för några år sen. Det är så fint och stämningsfullt där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0