Förra veckan

Måndag, min symaskin är färdiglagad så jag åkte och hämtade den på kvällen, härligt nu kan jag sy igen. 
Tisdag, vi öppnar systugan i lokalen igen, jätteroligt. 
(null)

Onsdag, var till Ortopeden och kollade min axel. Fick en tid för ultraljud. Klippte topparna hos Titti och gick sen hem och gjorde äppelmos av äpplena jag fick av syrran. 
Torsdag, middag och en fantastisk rolig kväll hos Cecilia. Ingen bra bild på Cecilia men på hennes snygga skjorta. 
(null)

Fredag middag ute på grekiska kolgrillen (där äter jag inte mer) men det var väldigt roligt att träffa Lasse och Gunilla igen. 
(null)

Lördag, hemma hela dagen. Satt mest vid symaskinen och sydde så härligt att ha en hel dag för det   Lite städat och tvättat blev det också.
(null)

 
Söndag, kalas i Uppsala. Sanna fyller 33 år. Lite svårt att förstå, min lilla tjej ❤️
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0