17 oktober

Swish…. Helgen går så fort. Jag har så mycket jag vill göra…. sy en skinnryggsäck, göra ringblomssalva, bivaxdukar, sy mössor och tights. I går sydde jag ett par byxor till Hugo. Efter att jag hade varit på tre timmars handledningsutbildning med Pär för andra gången. Nu har han fem år på sig, men förhoppningsvis går det fortare att ta sitt körkort. Jag kan övningsköra med Sanna också om hon vill. 
(null)
Men idag har jag varit hemma hos syrran och vi har äntligen börjat att gå igenom mammas alla foton. Vi har skjutit upp det så länge. En hel flyttkartong hann vi gå igenom, nu är det bara två kvar. Men syrran ska lämna dem hos mig på fredag så fortsätter vi hemma hos oss en annan dag. Det blev många glada skratt över en del bilder och tårar för andra. Många minnen att prata om. 
Det blev en väldigt fin dag, syrran bjöd på räksallad till lunch och sen tog vi en långpromenad i solen innan vi gav oss i kast med fotografierna igen.  
Sen tog jag tåget hem igen. Fixade till middag lite snabbt till mina middagsgäster, Marie och Alex. Mysigt med sällskap. Uffe var i Huddinge och dömde. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0