Andra veckan

Glad och nöjd efter vår vecka på Gotland med hela familjen, det har varit så mysigt att få vara med dem allihopa. Nu är vi på landet några dagar , det är Uffes sista vecka. Uffe målar fönster och jag påbörjar projekt bänk /solsäng. Jag mäter och funderar 🤔 på hur det ska se ut, sågar till brädor och skär madrassen i 3 delar. 
(null)

(null)


Det är några riktigt varma dagar så vi tar det lite lugnt utom Uffe då som valde att ta en cykeltur på 3 timmar när det var 35 grader. Jag var både orolig och arg innan han kom tillbaka men sen åkte vi och tog ett svalkande dopp i Ingboviken. 
Tidigt på torsdag morgon åkte jag och plockade jordgubbar 🍓 jag ville ha hemma till Tuva och Hugo som vi ska få ta hand om alldeles själva några dagar. Sanna och Claes ska åka till Falun och hälsa på sina kompisar. 
(null)

(null)

(null)
 Så glad över vår baksida, tanken med de gröna stolparna är att skapa en rumskänsla men de fungerar alldeles utmärkt som klädstreck också 😀
Det är här som solbänken ska vara. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0