Tredje veckan

På tisdag morgon tog jag tåget till Göteborg. Jag hade packat ner stickning, korsord och en bok men jag hade ett så trevligt ressällskap så tiden gick väldigt fort. 
Väl framme blev jag mött av syrran och Janne det var så roligt, jag kände mig så välkommen. Hasse hade vart iväg och köpt havskräftor bara för att jag skulle komma. Det blev ett riktigt kalas det var som att jag var värsta celebriteten som kom på besök. Så himla snällt av dem allihop. 
(null)
På kvällen var det lite svalt men på morgonen därpå var det dags att ta ett dopp i havet. Superhärligt!! 
(null)

Jag vaknade klockan fem och gick ut och tittade på soluppgången. Magiskt!!
Sen kröp jag ner i sängen och sov en stund till. 
(null)

Sommarfina systrar, Anita blev så fin i blusen jag sydde till henne. 
(null)

Jag hade verkligen några fantastiska dagar på Björkö det var en riktig semester, att bara få vara, njuta av de vackra omgivningarna och trevligt sällskap. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0